Jelenlegi hely
Kulturális (ki)szolgáltatás
Történet az utóbbi napokból:
Tisztelt Szolgáltató!
Ezúton kívánok minőségi kifogást tenni szolgáltatásukkal kapcsolatban.
A …nél megrendelt …. koncert jegyeimet utánvétes futárszolgálattal kértem kézbesíteni.
Folyó év október 18-án telefonon egyeztettem a … ügyintézőjével, miszerint másnap, a javasolt szállítási napon 16 óra után tartózkodom otthon.
Kérték, hogy ezt másnap, október 19-én reggel egyeztessem az aktuális futárral.
Ezt megtettem, és megállapodtunk abban, hogy 16 órakor vagy azt követően érkezik.
Ennek ellenére 14:42 perckor telefonált futárjuk, hogy a házunk előtt áll a küldeménnyel. Ekkor még éppen egy múzeum-megnyitón vettem részt többek között kulturális államtitkárunk társaságában.
Jeleztem a futárnak, hogy a megbeszélés értelmében 16 órakor leszek az adott címen, de azt válaszolta, hogy az neki (!) nem jó. Közöltem, hogy nem ebben állapodtunk meg, és hogy a vevő kérése fontosabb általában a szolgáltatásokban.
Önök ezt követően visszaadták a jegyeket az értékesítő …nek, további értesítésem nélkül, akik azokat eladták.
Futárjuk eljárását nevetségesen rossznak tartom. Szolgáltatásukat ugyancsak.
Fenntartom a jogot arra, hogy a történteket a nyilvánossággal közöljem.
Üdvözlettel, stb.
Utóhang: válasz egyelőre nem érkezett.
Egy napra rá viszont jött egy telefonhívás egy meg nem nevezett hívótól a következő fenyegetéssel:
"Szia k...g, mostantól kezdhetsz reszketni!"